Smartwatch UMIDIGI Uwatch 2

$24.99 $33.32

Informacje

Gdzie, kiedy i za ile kupić UMIDIGI Uwatch 2

Sprzedaż nowego smartwatcha UMIDIGI już się rozpoczęła w oficjalnym sklepie marki na platformie AliExpress – aktualna cena to 33,32 dolarów/127,15 złotych. Od 15 do 21 lipca 2019 roku UMIDIGI Uwatch 2 będzie jednak można kupić za 24,99 dolarów (równowartość ~95 złotych), aczkolwiek w obniżonej cenie ma być dostępnych tylko 500 sztuk.

Kategoria:

Opis

Specyfikacja UMIDIGI Uwatch 2

Smartwatch wyposażono w dotykowy, kolorowy i kwadratowy wyświetlacz LCD o przekątnej 1,33 cala oraz rozdzielczości 240×240 pikseli. Mimo że ekran w UMIDIGI Uwatch charakteryzuje się identycznymi parametrami, to producent zapewnia, że jest on inny (lepszy) niż w poprzedniku.
Przód koperty pokrywa hartowane szkło 2.5D, natomiast ona sama wykonana jest z aluminium – takie połączenie ma sprawić, że urządzenie będzie odporne na uszkodzenia mechaniczne. Całość spełnia też kryteria standardu pyło- i wodoszczelności IP67.

Jak przystało na smartwatch, UMIDIGI Uwatch 2 oferuje opcję monitorowania aktywności fizycznej (chodzenie, bieganie, jazda na rowerze, skakanie na skakance oraz granie w badmintona, koszykówkę i piłkę nożną), a także liczenia kroków, przebytego dystansu i spalonych kalorii. Do tego jest też funkcja przypominania o konieczności ruszenia się z miejsca (jeśli użytkownik za długo będzie siedział), mierzenia pulsu i monitorowania snu.

Oczywiście nie zabrakło też funkcji przekazywania powiadomień ze sparowanego smartfona o połączeniach i wiadomościach przychodzących oraz nowych zdarzeniach z aplikacji (m.in. Facebooka, Twittera i Skype’a). Użytkownik będzie również mógł ustawić jedną z dostępnych w bazie tarczy, a także ustawić na tapetę własne zdjęcie.

To jednak jeszcze nie koniec, bowiem UMIDIGI Uwatch 2 oferuje też opcję kontrolowania odtwarzacza muzyki na sparowanym smartfonie, możliwość ustawienia alarmów, stoper, pogodynkę i tryb „nie przeszkadzać”. Ostatnią z wymienionych przez producenta funkcji jest wykorzystanie smartwatcha jako fizycznego, zdalnego spustu migawki w aparacie w podłączonym urządzeniu.

Umidigi Uwatch 2 współpracuje ze sprzętami pracującymi pod kontrolą systemów Android (od 4.4 KitKat w górę) i iOS (od 8.0 wzwyż), a do komunikacji wykorzystuje moduł Bluetooth. Integralną częścią oprogramowania jest dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne, aczkolwiek nie oferuje ona języka polskiego (ale jest m.in. angielski, niemiecki, francuski i hiszpański).

UMIDIGI Uwatch 2 zasilany jest przez baterię o pojemności 180 mAh. Według deklaracji producenta, powinno to wystarczyć na od 7 do 10 dni pracy lub do 25 dni czuwania w trybie standby. Ładowanie akumulatora trwa zaś od 2 do 3 godzin.
Koperta Umidigi Uwatch 2 ma średnicę 43,8 mm i grubość 12 mm. Jej waga to natomiast 44 gramy. Paski mają z kolei szerokość 22 mm. Wraz ze smartwatchem producent dorzuca dwa: jeden stalowy i drugi silikonowy.

1. Wybór produktu

Produkty w katalogach wyświetlane są w opisie w formie tabelki. Zawsze wyświetlana jest nazwa produktu, link do płatności oraz link do katalogu yupoo. Katalog yupoo jest galerią, w której znajdziemy zdjęcia produkty, w tym kody oraz rozmiarówkę. Link do płatności służy do zamawiania produktu. Są to ukryte aukcje, więc link do płatności prowadzi nas do innego produktu, jednak sprzedawca wie co ma wysłać. Nasze zadanie polega jedynie na wybraniu odpowiedniego kwadracika z kodem.

2. Katalog Yupoo

Owszem wszystko jest tutaj w języku chińskim, ale nas interesują jedynie zdjęcia. Znajdziemy na nich kody produktu, dzięki którym zamówimy odpowiedni produkt na ukrytej aukcji, rozmiarówkę oraz szczegółowe zdjęcia przedstawiające produkt. Na przykładzie kodem produktu są akurat kolory, ponieważ Grace przestała stosować kody. U innych sprzedawców zamiast kolorów mogą to być cyfry np 1,2,3 itd. lub kody w stylu „YYZ1”.

3. Link do płatności, czyli ukryta aukcja

Nowi użytkownicy mogą się zdziwić, ponieważ na aukcji znajdą zupełnie inny produkt. Jednak jeśli spojrzycie na kody, to będą się one pokrywać z kodami z katalogu yupoo. Każda ukryta aukcja dedykowana jest tylko pod jeden produkt i sprzedawca dokładnie wie co ma wysłać. Sprzedawca nawet nie posiada przedmiotów, które wystawia. Służą one tylko do ukrywania aukcji z markowymi produktami. Naszym zadaniem jest wybranie odpowiedniego kodu, rozmiaru oraz złożenie zamówienia.

4. Zasady ukrytych aukcji

Aby maksymalnie zwiększyć liczbę ukrytych aukcji ustalono kilka zasad, których zawsze musisz przestrzegać:

  • nie pisz sprzedawcy pytań dotyczących markowych produktów,
  • nie przesyłaj opinii o towarach,
  • nigdy nie otwieraj sporu,
  • jeśli masz problem z zamówieniem, skontaktuj się najpierw z nami.

Poproś o nowy link: