poradniki

Jak zamawiać z ukrytych aukcji?

Dlaczego aukcje są ukryte ?

Sprzedawcy na Aliexpress nie mogą sprzedawać podrabianych towarów markowych. Aby ominąć zasady nałożone przez Aliexpress sprzedawcy wymyślili tak zwane “ukryte aukcje”.

Jak zamawiać z ukrytych aukcji?

Zawsze przeczytaj instrukcje z każdej ukrytej oferty, ponieważ każdy sprzedawca stosuje inne metody ukrywania aukcji. Zazwyczaj wybierasz jedynie właściwy kwadracik z kodem/cyfrą oraz rozmiarem i zamawiasz. Czasem przy bardziej zaawansowanych aukcjach zdarza się, że po zakupie produktu musimy przez Whatsapp wysłać identyfikator zamówienia do sprzedawcy. Jeśli jest to wymagane, to zawsze w opisie umieszczamy o tym informację.

Zamawiamy produkt krok po kroku za pośrednictwem komputera

  1. Przechodzimy do produktu, który chcemy zamówić. Na potrzeby poradnika wybrałem zegarki Casio G-Shock od Zhenmao Li.
  2. Na samym początku zawsze musimy zapoznać się z kodami produktu. Kody znajdują się w galerii yupoo, do której przejdziecie za pomocą przycisku obok zdjęcia produktu, lub znajdziecie ją w opisie produktu.

  3. Przechodzimy w link do płatności, który znajduje się po prawo od zdjęcia produktu. Jest to przycisk “Kup produkt”.

4. Znajdujemy się teraz na ukrytej aukcji. W tym przypadku sprzedawca ukrył zegarki pod postacią kabli molex. Na aukcji zaznaczasz tylko właściwy kwadracik z kodem/cyfrą lub wybranym kolorem i przechodzisz do finalizacji zamówienia.

Nie wyświetla Ci się kod/numerek/kolor?

  • Na komputerze: Najeżdżasz kursorem na kwadracik i zatrzymujesz się na nim, wtedy pojawi się nad nim okienko z kodem/numerkiem
  • Na telefonie: Otwierasz link do Aliexpress w aplikacji (musi być wcześniej zainstalowana na telefonie) i wchodzisz w zakładkę ,,kolor”. Teraz możesz zobaczyć jaki kod/numerek kryje się pod kwadracikami.

Zasady obowiązujące podczas korzystania z ukrytych aukcji

  •  Aukcja ukryta jest stworzona specjalnie pod ten przedmiot. Sprzedawca wie co ma wysłać.
  •  Nie wolno pisać żadnych wiadomości do sprzedawcy na temat marki produktu!
  •  Nie wystawiamy feedbacków!
  •  W razie problemów najpierw kontaktujemy się ze mną – nie otwieramy sporów!
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *